sonicword

sonicword
 border=
نويسندگان سونیکی
آخرين مطالب سونیکی
لینک دوستان سونیکی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sonicword و آدرس sonicword.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک ها مفید دوستان سونیک

من موندم چرا وقتی  شخصیت کم میاد و یه شخصیت جاش میاد تا کمبود شخصیت رو جبران کنه،از اسم های تکراری استفاده می کنن!!!الان من قاطی کردم!بلاخره من نفهمیدم چند تا هانی تو دنیای سونیکه؟!تو یه کارتونش یه خارپشت رو نشون میدن که خودش می گه من فلانی ام!!

اسمم هانی و فامیلی ام هچحاکه.حالا یه جای دیگه نشون میده یه گربه رو که میگه من فلانی هستم و ...اسمم هانی و فامیلی ام گربست.

بابا من قاطی کردم!از یکیشون عسک پیدا میشه،از یکی دیگه که بیشتر حضور داشته نه!مثل همون وانیل و پنی که من تازه فهمیدم اوه! اوه!یه وانیل و پنی دیگه ای هم در کارند.

اخر سر منم یه روز پر میکشم دوباره.

بعدش می گم:وای!این جا چه قدر باحاله.

پیش ابرای پاره پاره.

:)حالا ولش کن!هانی گربه ایست که من اطلاعات خاصی دربارش ندارم!فوقش می تونم یه کو چولو معرفیش کنم!

لقب=گربه کوچولو،کوچولوی عزیزم

نوع قدرت=حمله با نوعی چوب دستی،پرواز

هانی گربه ای تقریبا 12سالست که در نگاه اول خیلی خیلی خیلی مظلومه!ولی به این ظاهرش نگاه نکنید!او خیلی عاشق مایتی هست!دقیقا مثل ایمی!!!البته یه درجه بالاتر از ایمی!!البته خود مایتی هم........ولش کنید!غذای مورد علاقه ی او ماهی است و از سر به سر گذاشتن مایتی و سونیا خیلی لذت می بره.هانی عاشق سر کار گذاشتن دیگران هست و خیلی دوست داره که همه ازش تعریف کنن.بعضی وقت ها هم که مایتی از دست این دختر مرگ رو با چشماش (!)می بینه،به هانی می گه نی نی کو چولو واز همین چیزا!برای همینه که تو لقبش نوشتم:گربه کو چولو و کوچولوی عزیزم.من دقیقا نمی دونم هانی از

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط به سونیک و دوستان: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ برچسب:, ] [ ] [ sonic ]
.: Weblog Themes By skin98 :.

sonicwordدرباره وبلاگ

Hi Hi به وبلاگ سونیکی من خوش آمدید! امید وارم خوشتون بیا منتظر نظر و تماستون هستم!!!!!!!
آرشيو مطالب سونیک
لینک های مفیدسونیک و دوستان